Veelgestelde vragen

Ik wil meedoen met het onderzoek maar ik ben het uitnodigingspakket kwijtgeraakt, wat moet ik doen?

U kunt dan contact opnemen met de Servicedesk bij voorkeur per e-mail: vgo@sivz.nl. De mail wordt elke werkdag gelezen.

U kunt ook bellen met de Servicedesk, telefoonnummer: 030-635 8220. De Servicedesk is telefonisch bereikbaar op dinsdag, woensdag en donderdag tussen 09.00-12.00 uur en tussen 13.30-16.30 uur. U wordt dan te woord gestaan door een medewerker van de Stichting IVZ; IVZ ondersteunt het IRAS bij het VGO onderzoek.

Ik heb een vraag over het wijzigen van een al gemaakte afspraak voor het huisbezoek, waar kan ik terecht?

U kunt dan contact opnemen met de onderzoekers bij voorkeur via e-mail (VGO.info@uu.nl) of telefonisch via het onderzoeksecretariaat (tel: 030-253-5367).

Ik weet niet meer wanneer ik een afspraak heb gemaakt, wat nu?

Dan kunt u contact opnemen met de onderzoekers bij voorkeur via e-mail (VGO.info@uu.nl) of telefonisch via het onderzoeksecretariaat (tel: 030-253-5367). Zij zoeken dan voor u na wanneer de afspraak gepland staat.

Ik heb een vraag die niet in de lijst ‘Veelgestelde vragen’ staat, wat nu?

Voor vragen over problemen met inloggen en aanmelden kunt u contact opnemen met de Servicedesk bij voorkeur per e-mail: vgo@sivz.nl. U kunt ook bellen met de Servicedesk, telefoonnummer: 030-635 8220. De Servicedesk is telefonisch bereikbaar dinsdag, woensdag en donerdag tussen 09.00-12.00 uur en tussen 13.30-16.30 uur. U wordt dan te woord gestaan door een medewerker van de Stichting IVZ; IVZ ondersteunt het IRAS bij het VGO onderzoek.

 

Voor overige vragen kunt u contact opnemen met de onderzoekers bij voorkeur via e-mail (VGO.info@uu.nl) of telefonisch via het onderzoeksecretariaat (tel: 030-253-5367)